Now it is done...

Nu har jag sökt till gymnasiet. Första valet blev SPin, alltså samhällsvetenskapsprogrammet internationell inriktning. Wow, långt det blev när man skrev det ^^ Känns iaf bra, har också sökt SPSK, HVFO och några fler, hehe...
Såg också när vi får veta våra slutgiltiga intagningsbesked, och guess what? Då är vi på semester! Så antingen får jag vänta eller så får jag be någon kolla posten åt mig. Lär väl få veta på ett eller annat sätt antar jag...

När jag kom hem idag var jag och min kära syster duktiga och städade hela huset (damsuga, torka golv, damma) som vi gör varje vecka för att bättra på månadslönen :P 
    Efter det, med ett rent hus och ett stimulerat One Tree Hill-behov, skulle jag ta itu med att plugga inför spanskaprovet imorgon. Och gissa vad? Jag hade glömt spanskaboken på skolan! Kände på mig när jag närmade mig väskan att det var något som fattades, och min magkänsla visade sig - tyvärr - vara rätt. Hade med mig mappen men inte boken hem, eftersom att jag pluggade lite imorse på skolan. Helt otroligt, och så jäkla typiskt. Får väl så lov och hoppas på det bästa ändå. Håll tummarna för mig!

Dagen förgylldes förresten av Mimmi (ja det är sant, jag har börjat skriva namn! :O) som berättade och illustrerade historier på svengelska om Rapunsel, Snövit och Aladin med Sombreron under dagen. Hon är allt bra rolig den där bruden alltså! Höll på att skratta ihjäl mig när Rapunsel satte sig på taket av en telefonkiosk så att prinsen missade henne och red förbi XD haha, ja vad får hon allt ifrån? - Glöggen såklart! (I know, den var gammal...)
  Jag och Josefin övade också upp våra talanger i språk i slutet av skoldagen. I alla ord vi sa byttes första bokstaven ut mot ett B, och ni kan ju tänka er hur det låter? " Ba bag bämnas båt bej?" - när Hanna kastat en snöboll på mej - och " back bock bejdå". Hahaha! Okej, jag erkänner: vi har skitdåligt humor. Men so what? Det är aldrig fel att kunna underhålla sig själv :P


Pöss och adjöss,

/Olivia


Kommentarer
Postat av: Mimmiiii

tjohejsan lilla vännen xP

Asså nu måste ja säga att ja pluggat mer SP än ja gjort på hela förra terminen ... shit asså 4 timmar konstant SP ojoj ....

Föresten tack för påminnelsen om telefonkiosken med 6 knappar xD ooooh den historien blev ändå bäst ^^ resten var ba dåliga uppföljare typ ... ;P men egentligen så glänste alla på sitt sätt xD aja anyways .... lång kommentar detta blev

Plzz visit my webs.com hahah de e så dött där nu för tiden ^^ har faktiskt addat massa nytt på various nu

och skriv gärna kommentarer om va man kan gö för att förbärrta

Aja tjoooz ses imorn

asså herregud detta e nästan längre än själva inlägget ;O

2009-01-29 @ 21:59:04
URL: http://mimmz.webs.com
Postat av: Leia

Tack detsamma! Din header är jättefin.

2009-01-29 @ 22:45:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Aschmanda

Sv: Tack så mycket så snäll du är :)

2009-01-29 @ 23:42:59
URL: http://www.aschmanda.devote.se/
Postat av: Josefin

hahaha hysteriskt roliga historier alltså! xD och vårt nya språk är så jävvvvvla smart! nu fattar ingen vad vi pratar om ;D elr inte dom vi inte vill ska höra ialla fall... pösspåre

2009-01-30 @ 15:04:27
URL: http://jjossy.blogg.se/
Postat av: melings

hej vilken fin blogg du har xoxo melings ♥

2009-01-30 @ 16:55:56
URL: http://melings.blogg.se/
Postat av: H

Mimmi u are a genious!

2009-02-01 @ 12:44:17
URL: http://theohshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0