Beat it!

Tjohej!


Sitter här och lyssnar på Michael Jackson... thriller. Är det bara jag som blir glad av att lyssna på honom? Jag har svårt att sitta stilla också men det gör inget för jag är ensam hemma! Så ovanligt! Moahahaha!

Igår var jag och mammsen uppe på vinden för att leta babystuff för jag ska få en kusiiiiiin (tjohoo!) och föräldrarna (alltså min mrobror och hans fru) ska få lite saker av oss. Spälsängen för att nämna en grej. I alla fall så hittade jag lite gamla kläder däruppe så nu har jag en jättegullig kofta, en asmysig tjocktröja, ett par "gubb-byxor" och en  t-shirt som jag tänker använda på idrotten (bara för att det står Swedish Jaguar Club på den, hehe)

På tal om idrotten så spelade vi innebandy idag och det var skitkul! Vi funderar på att börja spela seriöst... Vissa av oss gör ju redan det men vi andra^^


Försenad alla-hjärtans-dagkram!
Hanna


Kommentarer
Postat av: Mimmiiii

jasså dom ska få en SPÄLSÄNG xP

2009-02-18 @ 18:43:47
Postat av: Hanna

Spjälsäng då om du ska va så petig^^

2009-02-20 @ 15:22:10
URL: http://theohshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0