Lättare från D till A än tvärtom

Bonjour mes amis!

Japp, här har vi em tjej som kan snacka franska. Jag har franskaprov på måndag.... och har inte börjat plugga än.... Men det ska nog gå bra:D Idag har faktiskt varit en lugn dag! Helt otroligt! Upptäckte på musiken att det faktiskt är svårare att byta från D till A än tvärtom... Vi spelade gitarr alltså. Eller spelade och spelade, försökte i alla fall. Hehehe.

Imorrn kommer ett jäääääkla helvete för alla nior i hela detta underbara land. Nationella proven i svenska, den andra delen. Skrivdelen. Okej, nu är det så att jag inte har nåt emot att skriva utan jag älskar det. Men inte om det är typ argumenterande texter... och jag måste göra det på tid. Jag tycker mer om att skriva berättelser och det här kommer låta som att jag är världeeeens tönt men det kanske jag är, who knows? Maybe there's  little geek in all of us! Men saken är den att vi kommer typ få olika ämnen att välja mellan och skriva en argumenterande text om ett ämne. På typ 2 timmar och 40 minuter. Jippi!! Hehe... right. Låter inte sååå kul va? Nu blir det här inlägget längre än vad jag tänkte. Fan det blir alltid så.... nu slutar jag xD Lyssnar förresten på Mando Diao nu om nån ville veta. Ny skiva 13 februari!! Då fan är den min!! Moahaha :p


1. Charmtrollet Josefin! 2. Mimmi vid trummorna :)

Massvis med kramar från en norrländsk tös! (Jag ser iaf mig själv som norrländsk...)
Hanna

Kommentarer
Postat av: matildac

jadu:)



tackdetsamma =D

2009-02-04 @ 22:11:44
URL: http://matildacarlssson.blogg.se/
Postat av: A. Astfeldt

svar; Ja! :)

2009-02-04 @ 22:19:26
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket! =)

Hoppas du oxå får en trevlig och mysig helg =)

2009-02-04 @ 22:31:54
URL: http://withinreason.blogg.se/
Postat av: Josefin

yoo charmtrollet heer! haha

2009-02-05 @ 17:50:45
URL: http://jjossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0