Saturdaynight fever

Rubriken hade varit lite mer fyndig om jag hade haft feber, vilket jag nu inte har...menmen, det får jag väl leva med.

Idag har jag: 

  • Tränat (cyklat)
  • Städat min garderob
  • Jobbat matte (på en helg!)
  • Byggt en laburint av videofilmer som min lilla älskling Shirley sprungit runt i och letat efter sallad. Måste vara härligt att vara marsvin...
  • Sett på Hannah Montana. Har ingen som helst aning om varför. Jag gillar inte ens programmet, jag lovar!

Detta är väll ungefär det ganska ointressanta jag gjort denna lördag.
  
Igår hade vi friluftsdag med skolan, vi åkte skridskor och curlade. Team Röd där jag var med vann mot Gul med 10-1, hihi *stolt.*
Dagen var mysig, men det hade gärna fått vara lite varmare, var runt tio minus och ingen sol. Men vi hade roligt ändå :) Med fika och tjocksockar klarar man sig långt vet ni. 
   Vi åkte skridskor på en rätt stor plan och såg fram emot att få ha den för oss själva och öva lite (ingen av oss förutom isprinsessan Maja är speciellt duktig på att åka skridskor). Och vad händer då? Jo ett stort gäng hockeykillar kommer dit och ska ha lektion! Till saken hör att de går på stadens friskola med sportinriktning, och alltså var samtliga skitbra på skrillor. Hah. Så mycket för att inte göra bort sig. Men vafaan. Vi bryr oss inte. Även om dom var snygga. Så det så...


 PöSS och KraM,

oLiVia

      

1. Hanna blir skjutsad av Jennifer på hockeymål 2. Vingliga truppen samlad^^  3. Hanna och Jag, stolta över Team Röds prestation 4. Glad jag =) 5. Josefajn a.k.a da curlingqueen posar med curlingsten 6. Daniel är MANlig 7. Team Röds segerbild!!




 


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha jovisst! ;D

2009-02-07 @ 20:01:27
URL: http://jjossy.blogg.se/
Postat av: E

Oj vad du har gjort mkt idag :-D Trevlig dag.

2009-02-07 @ 23:16:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: IDA

sv: tack! nu har jag äntligen hittat en huskur som verkligen funkar mot urinvägsinfektion, så nu slipper man besvären!

2009-02-08 @ 09:33:02
URL: http://idaeliasson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Najsiga vi ser ut på segerbilden;) Och jocke var väl ändå rätt bra på skriller?? Waah! Måste kolla nya vantage, sry har inte hunnit än:p

2009-02-08 @ 12:56:51
URL: http://theohshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0