Piggeliggelin










Ja, det där är en Piggelin. Och nej, jag är inte galen.

Det var såhär att jag och mammsen var och shoppade igår och jag blev väldigt törstig. Så när vi var på ica för att inhandla kvällens middag köpte jag en piggelin. Varför inte en dricka eller vatten kanske ni undrar? Jo, jag är snåål! Piggelin är så mycket billigare... och godare, moahaha.

Jag köpte i alla fall en sak under shoppingen! Duktig jag är va? Ett lila linne med brottarrygg för 32 svenska underbara kronor. Det var 75% rea, haha! Men gud vad hemsk den där bilden är egentligen.. men jag bjuder på den :) Jag skulle ju börja skita i om jag såg helt weird ut på bilder.

Nån som såg melodifestivalen igår? Salig blandning där måste jag säga. Nån mer än jag som fick gåshud när Caroline af Ugglas sjöng? Sån jävla känsla har hon. Tycker JAG i alla fall :D

- Hannapanna

Kommentarer
Postat av: emma

vad är det jag ser :O har du skrivit hannapanna :D hoho! detta är fantastiskt xD

2009-02-08 @ 13:02:35
URL: http://eklemma.blogg.se/
Postat av: | Malin |

sv: tack så mycket :) Photoshop cs3 använder jag =)

2009-02-08 @ 13:12:58
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: Josefin

haha yees giffarnaaaaagiffarnanana! haha, det är klart att jag äger :O

2009-02-08 @ 13:53:28
URL: http://jjossy.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej kussen :) Verkar som att du och jag är de enda på den här jorden som tyckte att caroline af ugglas var bra...

2009-02-10 @ 21:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0