Oops!

Hjälp, den andra halvan av bloggen har varit igång ser jag... Yay, fler läsare! Jag har inte bloggat på ett tag nu eftersom jag har dragit ner på datatiden för att slippa stressa med annat. Helgen har varit rätt händelselös. I fredags var det bara jag och pappa hemma eftersom mamma är i vemdalen (arrgghhh, avundsjuk!) och John har haft en show i skolan (rätt stor show, mkt föreställningar) och han var på fest i fredags. Så det var jag och pappsen som fixade maten (mest jag alltså). Hemgjord pizza... mmmmmm. Så jäkla gott!!!!!! Sen började vi se på The Dark Knight (nya batman ni vet) men jag orkade inte med den för ajg var såååå trött så vi såg Råttatouille istället. Asså fan vad bra den filmen är:O Om ni inte har sett den borde ni göra det :D

Idag ska jag pluggeliplugga eftersom vi har SO-prov imorrn och jag har inte pluggat ett skit, hahahaha. Men med min begåvade hjärna så behöver jag egentligen inte plugga mer än en dag så sitter det. Moahaha!

Såg också att nån (kommer tyvärr inte ihåg vem) hade kommenterat och sagt att vi hade en fin header. Den försvinner snart eftersom vi har haft den så länge men medans jag kan tänker jag ta åt mig äran för den, hehhehe. Det är faktiskt jag som har gjort den (även om O hjälpte till lite). Wow, vad skrytsam jag låter nu.. oopsis.

XOXO Hanna


Kommentarer
Postat av: Olivia

en eloge till dej H! Kan ju försöka mig på att fixa den nya ;):S XD

2009-02-01 @ 13:29:18
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

sv: Tack så mycket! :)



Allt bra med dej?

2009-02-01 @ 13:49:56
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Aschmanda

Sv: Tack så mycket...



hur har helgen varit då ?



kram

2009-02-01 @ 17:04:34
URL: http://www.aschmanda.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0