Äntligen helg igen (lr hälg som jag säger)

Halloj! Fredag idag! Jippiieeeeeee!

Hrm, ja. Det är fredag och jag är väl glad över det. Äntligen helg! Sitter här, diggar bra musik och funderar på om jag ska fråga Danny-boy om han vill hitta på nåt ikväll. Vet ni historian bakom namnet Danny-boy? Eller, i alla fall varför jag kallar honom det (bakom hans rygg, ofc). Jo, såhär är det. Jag satt och pratade med honom på msn nån gång i höstas tror jag det var. Samtidigt lyssnade jag på Miss Li som sjöng om en Danny-boy och nåt var det som gjorde mig lite smått irriterad på honom (det är inget ovanligt) så jag började kalla honom Danny-boy... Totalt meningslös liten historia men det är därför jag säger Danny-boy. När jag inte säger Daniel...

Bra nu vet ni det! Imorrn fyller mina kusiners mamma 40 så vi ska fira henne. Trevligt, trevligt. Jag hade lite kul förut, tog fram mitt smink och sminkade mig ehum... inte så jäääättesnyggt men det var i alla fall kul! Tyvärr tog jag ingen bild så ni kommer aldrig få veta hur det såg ut moahaha!

Jossan och jag skippade musiken/fysiken idag. Hon skippa fysiken och jag musiken. Allvarligt vi gör ju ändå inget där förutom att spela i våra små grupper (tydligen var läraren borta, haha) och jag hade inte ens ett plektrum med mig! Det går inte att spela utan plektrum! Sen hade vi ju hål från franskan också och efter lucnh var det en föreläsning med en kille som har varit med och gjort dataanimeringar på Benjamin Button! Och han har gått på min skola hur coolt är inte det?

Au Revoir
Hanna

Kommentarer
Postat av: Josefin

väldigt supermegacoolt tycker jag!! + att han var snygg är nästan lika coolt, tycker inte du det? (A)

2009-02-20 @ 17:48:20
URL: http://jjossy.blogg.se/
Postat av: O

Han såg ju ut som en hockeyspelare xD en snygg sådan ofc ;) jäkla fascinerande det dom kan göra asså! Vill oxå kunna...

sen när började du säga jossan btw? :P

2009-02-20 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0