You're wondering now

Hejsansvejsan ladidadida........
Lite irriterad för tillfället. Alltså, det här med New Moon. Självklart vill jag se filmen! Men jag överväger nästan seriöst att skita i det om de byter ut Taylor Lautner (Jacob) mot en annan skådis. Man kan ju för i helvete inte byta bort en så viktig person i böckerna/filmen!!!!!!!!!!! Hoppas alla twilightare gör sitt yttersta för att få ha kvar honom. Jag menar, so what om han inte förändras så mycket till utseendet? Vafan spelar det för roll? Åhhh jag blir så frustrerad! Som besatt twilight-fan vill jag INTE att man byter ut honom. Tyckte han var riktigt bra som Jake faktiskt....



{H}

Kommentarer
Postat av: J

WHAAAAAT?!?!?!? I'M GONNA BREAK DOWN IN TEARS!!!!

2008-12-21 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0