With every bit of me

Eftersom det nu är idol-final så är det väl passande att jag har den låttiteln. Eller hur? Nu är det definitivt lite juligare här på bloggen men det har inte körts förbi O än så vi får väl se om det stannar kvar. Idag har jag, O och J.A varit på stan sm ni kanske redan vet. Jag har köpt en ny pyjamas som jag sitter i nu. Kan säga att den är väldigt mysig. Har dessutom köpt en julkapp åt Brother J men skriver inte vad det är ifall han skulle råka läsa bloggen. Hur kul är det att veta vad man ska få i förväg liksom?
Måste också säga att det var väldigt kul att träffa D idag. Fan vad skönt att vi bara har en D än så länge. Här på bloggen alltså för i verkliga livet har vi många många fler. Det är så förvirrande när man pratar om en av dem. Väldigt ofta kommer frågan "vilken av dem pratar du om nu?" Rätt irriterande ibland. Men som sagt var det kul att träffa honom eftersom det var ett bra tag sen. Följde med honom när han skulle handla inför luciavakan på bion. Fråga mig inte varför jag gjorde det (skälen håller jag för mig själv) men jag hade faktiskt inte sett honom på några veckor. Gudvad jag tjatar om hur länge sen det var jag såg honom. Måste sluta med det.

God natt!
{H}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0