Why, oh why?

Allt detta plugg? Jag fattar inte varför vi ska veta ALLT om genetik? Det är säkert intressant om man har tid och ork att studera ämnet närmare, vilket jag känner att jag för närvarande inte har. Så synd om mig, och resten av klassen som har biologiprov på tis...

Dagen har tillbringats rätt lugnt framför datorn, med musik och kompisar, och med att skicka bilder från igår till diverse människor. Har också varit ute och fotat som en galning, eftersom att papparazzi-sidan av mig själv kom fram när jag såg att vår trädgård ser ut som ett julkort. Frös visserligen fingrarna av mig, men bilderna blev rätt fina. Inte avancerade, eller fotografiskt korrekta, men fina :) 
Mamma kom hem från sthlm idag också, vilket innebar att M&M åkte hem. Synd,var verkligen mysigt att ha dem här. Men vi lär väl synas snart igen :) Rätt många påsar hade mams med sig hem iaf, finns det någonting till mig i någon av dem tro? Det lär väl visa sig vid jul :)
Paps åkte från sthlm till Argentina idag, jäkla lyckost. Lär väl komma hem brun och välgödd, de lär ju har bra kött och goda viner där borta ;P  

Inatt drömde jag förresten att jag stod bakom en glasruta i ett skogsbryn och såg när den röda himlen pryddes av blixtar. Haha, jag kollade upp det på en drömtydningssida, bara för skojs skull, och gissa vad det betyder när man drömmer att man ser blixtar? Att man blir häftigt förälskad ;) Spännande...;P

Här är några bilder som (liksom H:s bilder här nedanför ;P) är verk tagna av mästerfotografen O. Titta och erkänn att vintern inte bara är grå och kall.


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Fina bilder :D

Ha en fin kväll!

Kram

2008-12-07 @ 19:26:50
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0