Weekend in Sthlm

Jag har som sagt varit i Sthlm i helgen, med min syster, kusin, mormor och moster. Vi hade det verkligen jättetrevligt, en riktigt lyckad helg blev det :D Vi gick bl.a på sthlm hs, cosmonova och åt en supergod middag på Djingis Khan. Också gick vi, ofc, på stan.Hade med mig rätt mycket pengar ändå, men fick med mig nästan samma summa hem då jag inte hittade så mkt (!!). Helt otroligt, jag tror vi sökte igenom 2/3 av sthlms affärer, och ändå blev det till slut bara ett par jeans och ett linne, plus lite småsaker som fick följa med mig hem. Nya favoriten i huvudstaden är iaf weekday,  de har verkligen det bästa urval av jeans jag har sett! Ett helt hav med byxor från Cheap Monday och Acne. Helt underbart ;P (Urban Outfitters är också en grym affär med jättemkt fina kläder m.m, men dit hann vi inte denna gång. Dessutom är de inte direkt billiga, T-shirt för 1500? Nja...)

Idag var jag iaf på skolan för första gången denna vecka, eftersom att jag var hemma och extremt förkyld igår. Lyckades dock sova bort det mesta under gårdagen och inatt, så idag var jag tillräckligt i form för att gå på skolan. Var ovanligt flummig idag, vilket speciellt H och J märkte tror jag...;P hihi, som H sa så blir det så när man har varit hemma en dag. Hade inte så många jobbiga lektioner, och inga prov, så skoldagen blev relativt lugn, även om J och jag lyckades göra bort oss igen, vilket nu börjar bli mer av regel än undantag XD Inget allvarligt dock, var väll bara vi själva som led av det skulle jag tro ;P Men vi har som sagt blivit ganska vana, så numera blir man överraskad om vi INTE lyckas skämma ut oss...;P

Tänkte ringa H alldeles nyss också, men sedan kom jag på att hon är på bio och ser Twilight. Igen. Freak. Aja, får väll underhålla mig själv på något vis ;) kanske ska öva lite på pianoläxan? Hm, borde göras...
Hoppas ni mår bra allihopa, Pöss!


>O<
 

Kommentarer
Postat av: H

I'm a Twilight-freak and damn proud of it! Hihi.

2008-12-02 @ 22:42:56
URL: http://theohshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0