Latest Update

Wow, vi måste verkligen ta och byta färg på inläggen, det börjar bli lite tråkigt tycker jag...
aja, får väll ta och fixa det nån dag när jag eller H orkar.

Idag har vi haft en rätt lång dag känns det som, 8.10-14.45. En typisk skoldag med matte, kemi och engelska. Uscha. Jag och H tog oss på något sätt igenom matten tillsammans med Geni-E som är bland de i vår klass som faktiskt verkar fatta något av matten ;P hihi. Kemin var bara allmänt dryg, satt med H och J och lyssnade på H:s iPod, det var nog räddningen.
På engelskan såg vi på någon skum film från jag vet inte när, typ 60-talet. Snacka om kass film, det enda som var bra i den är att det finns några coola bilar, haha.

Skippar träningen idag IGEN, min tränare har nog gett upp om mig för den här terminen. Men ffs, detta är liksom det viktigaste året i grundskolan, så jag känner att jag borde satsa på skolan. Dessutom är jag väldigt förkyld, vilket bara skulle göra träningen till en plåga snarare än kul, som det brukar vara.
Imorgon ska jag förhoppningsvis på stan och handla lite julklappar. Har ju pengar kvar från sthlm, så det kom ju väl till pass nu. Plus att jag måste köpa en present till J som fyllde år i måndags, och till M som också fyller år snart. December är en dyr månad ;) Men mottagarna till mina presenter är väl värda dem, så det gör inget :)

Förresten, är det bara jag, eller är typ alla tillsammans med någon just nu? Haha, de flesta i min närhet iaf, känns det som. Humelihum, kanske får skaffa mig någon jag oxå snart ;) Hihi, men erkänn att det känns lite weird när alla är i par utom en själv. Nästan. Well, I´ll just have to wait for the right guy to come along. Vilket jag tycker han kan göra snart....;)

Pöss på er!


>O<

Kommentarer
Postat av: emma

haha geni-E det var lite roligt. Men jag håller med om att alla är par nu. Men man måste ju inte ha kille för att vara lycklig, eller hur ;) kram på dig <3

2008-12-05 @ 15:52:55
URL: http://eklemma.blogg.se/
Postat av: Mimmz ;P

Känner mej <b>Lite</b> smått träffad då du säger att alla är par xP

hahah ^^

hm bara 3 nu vad ja vet ...som du känner rätt väl.... ;D

lr iaf som e tsm med killar från 9.1a

2008-12-06 @ 00:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0