Tjos Alla

Wow, jag insåg just att jag inte har bloggat sedan i fredags... hehe, jag har haft fullt upp :P 

Helgen spenderades dels hemma hos J, där vi kollade på film med några trevliga människor - mysigt, mysigt - och dels på badhuset, där min scoutkår hade julavslutning, och småbarnen hade lucia, så gulligt :) 
På badet träffade vi S.E, som jag inte hade träffat sedan i somras när vi var på läger i sthlms skärgård, så det var jätteroligt :)  Det visade sig också att han ska med på sommarens utlandsläger till schweiz, så det blir samma härliga gäng som i somras, yay! :D
  Veckan i skolan har väl hittills varit helt okej, nästan inga läxor alls :) På fredag får vi våra betyg, och har då även juldans med hela skolan, vilket brukar vara kul. Är något nervös inför betygen dock, jag hoppas verkligen att jag får bra poäng att söka in till gymnasiet på...Jag vet att jag har höjt mina betyg i vissa ämnen, men säkert också sänkt i andra, så man vet aldrig :S
  Måste också ta mig själv i kragen och joina alla sista-minuten julklappsshoppare. Har fixat några presenter, men M.Sj har ju fest på fredag, så jag måste försöka hitta något bra åt henne också...svårt, eftersom att hon vill bli överraskad. H har redan hittat en väldigt oväntad pressy, så jag ska försöka att inte vara sämre ;)
  
Men nu ska jag ta en avslappnande dusch, och sedan se på någon film tror jag. Gud vad skönt det är att slippa stressa! Synd bara att alla bra program har haft säsongsavslutning nu...menmen, jag hittar säkert något sätt att underhålla mig själv. Kanske bara tar det lugnt och fikar med familjen. 

Pöss på er,


>O<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0