Thank God It´s Friday

Den här veckan har varit väldigt stressig, eftersom att det är sista veckan innan betygen sätts. Betygen vi preliminärt ska söka in till gymnasiet på, vilket gör dem ganska viktiga. Så p.g.a läxor, slutuppgifter och prov m.m så har jag inte hunnit blogga så mycket denna vecka, men H har ju hållit igång någorlunda iaf ;) 
  Nu är det försent att göra något  åt betygen, och fy f-n va skönt det är! Underbart. Jag ska fira att det bara är en vecka kvar i skolan genom att träffa vänner och familj i helgen, och bara njuta och ta det lugnt. Efter en hård termin så kan det sannerligen behövas.

Dagen spenderades först i skolan, där vi hade G-prov i religion, och där jag ännu en gång lyckades skämma ut mig själv. Menmen, man får väl ta och bjuda på sig själv ibland ;)
  Efter skolan drog jag och två av mina kära vänner, J.A och H, in till stan där jag inhandlade vad som kan vara ett av mina nya favoritplagg, nämligen en mörkgrå zip-up hood med en varg på ryggen från Bikbok :)
 Fårn stan åkte jag hem med mams, och svi vängde förbi birsta city där jag passade på att köpa lite julklappar. 

Ni har väl förresten inte missat att det är Idol-final ikväll? Nej det är väl klart att ingen har ;P Jag tror liksom många andra att Kevin kommer att vinna, eftersom att han helt enkelt är bäst. Alice är såklart bra hon också, och tvåan brukar ju få till en bättre skiva, så en plats i finalen är väl i stort sett en win/win-situation. Är väldigt avundsjuk på H:s pappa btw, som är på plats i globen ikväll. Somliga har tur...



Här är förresten några av de kreationer som jag skulle kunna tänka mig att bära på nyår...tror jag får ta och skaffa mig ett extrajobb ;P Temat är som ni kan se, allt som en perfekt nyårsklänning ska vara: festligt, glitter, färgstarkt eller stilrent med en twist. Se och njut ;)





Marc by Marc Jacobs, Stella McCartney, Marc Jacobs, Rachel Gilbert, Mint Jodi Arnold, T-bags, Missoni, Mint Jodi Arnold, Rebecca Taylor, Hervé Legér, Mint Jodi Arnold, DKNY.


Vilken är snyggast? 


>O<

Kommentarer
Postat av: J

åååh jag blev kär i den svarta med rött skärp! den svart och guldrandiga var också jäkligt snygg!

2008-12-13 @ 15:03:04
URL: http://freewebs.com/joysefin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0