Take a bow

Alltså, jag glömde helt bort att berätta om julbaket här hemma förut! hemskt, va? Okej, inte så mycket att berätta. Kan säga att jag har nåt fel på mina fingrar (de vägrar hitta rätt tangenter så jag får sudda hela tiden) men förutom det är nog allt bra. Katten tjatar så jag måste släppa ut honom nu. Nähä, när han märkte hur det blåste så backade han in igen. Rolig han är min lilla kissemiss. Min stora, tjocka katt alltså. Jaja, julbaket. Pappa och jag bakade asgoda pepparkakor efter farmors recept. Degen är också väldigt god kan jag meddela. Sen gjorde jag och mamma lite mozartkulor (nougat med marsipan utanpå, doppade i choklad) och brända mandlar med nougat rullade i kakao/kanel. Gotteligott! Okej, det vet jag ju inte eftersom jag har godisuppehåll tills på julafton men det såg väldigt gott ut. De lät mig faktiskt smaka på pappas fudge som han gjorde. Den var godare än den nånsin varit och jag skojar inte när jag säger att ord inte kan beskriva hur gott det var.


SÅHÄR CREEPY SER MINA HÄNDER UT EFTER ATT JAG GJORT RÖD MARSIPAN! USCHA!


MY EYE.
BARA FÖR ATT.

Pusshej!
{H}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0