Syrup & honey

Frisk igen! Visst gick det fort? Nu ska jag bara göra ett kortkort inlägg om hur avundsjuk jag är på alla med pjkvänner just nu! Seriöst så skaffar alla pojkvänner nu. J.D har i och för sig haft sin ett bra tag nu men M.SJ har skaffat en nu, M.SA har sin sen ett tag, J.A har en på gång, O har också en på gång. Och här är man utan en enda som man kan satsa på. Det är förjävla orättvist, det är vad det är. Skulle kunna satsa på han jag gillar men alltså, han driver mig halvt till vansinne så ofta och dessutom känner han inte likadant. So what's the point? Ahhh jag blir så irriterad. Verkligen alla mina kompisar har eller har nästan en pojkvän. Så jävla orättvist och jag blir så avis. Jag kan berätta en sak, och jag skäms inte över det eller nåt, men jag har aldrig haft en pojkvän eller aldrig ens kysst någon. Tänker dock ändra på det nästa år. Eller förresten så har jag haft en pojkvän nu när jag tänker efter. Några dagar i lågstadiet, hihi. Men fy fan säger jag bara. Det är inte det att jag har saknat det på nåt sätt. Bara... det verkar så mysigt att ha nån sådär. Sen är det för fan överallt och det är nästan deprimerande att man blir så glad för deras skull. Sant! Jag blir faktiskt glad för deras skulle fast jag är så jävla avundsjuk! Haha. Ser ni nu hur det går när jag ska skriva ett kort inlägg?

Kram!
{H}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0