Surprise

Idag har vi fått våra betyg, och gissa vad? Jag fick betydligt bättre än väntat :D efter att ha räknat ihop alla poäng så hamnade jag på slutsumman 280. Inte dåligt va? Är faktiskt ganska stolt över mig själv ;)
  Och de goda nyheterna blev ju knappast sämre av att vi från och med idag och 2,5 vecka framöver, har jullov!! Ska bli extremt skönt att fira jul med familjen, ha heldagar med vännerna, och festa loss på nyår ;) 
 
Till att börja med är det fest hos M.SJ ikväll, ska bli väldigt roligt. Perfekt sätt att börja lovet på. I presentväg så ville hon bli överraskad, vilket jag tror att jag har lyckats med :P

Idag hade vi juldans på skolan, vilket som vanligt var jätteroligt. Lite vemodigt nu bara eftersom att detta är vårt sista år på högstadiet, och därmed sista året med juldans. Menmen, det kommer väl förhoppningsvis fler kuliga saker på gymnasiet. Kan man ju hoppas iaf.
  Efter skolan så pkte jag med paps och syrran till birsta och shoppade lite julklappar m.m, och fikade. Trevligt att träffa paps lite mer för en gångs skull, han reser ju så mycket.

Men nu ska jag slå in presenten och göra mig i ordning! Pöss på er allihopa,

>O<


Kommentarer
Postat av: Mimmiiii

hahah asrolig fest verkligen !!!!!!

tack för presenterna riktigt överraskad ja vart





looka jag har startat en ny sida btw=D

2008-12-20 @ 12:24:32
URL: http://mimmz.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0