Spell it

Det blev ett inlägg till ikväll, haha ;) Har spenderat kvällen med att prata i telefon med diverse vänner, och att PLUGGA. Ja gud va mycket plugg jag har nu. Biologi, Svenska, Matte, Modersmåls-engelska och SO (religion). Suck. Vet inte riktigt varför jag skriver, kände väll bara för det antar jag. Just nu håller jag på att gosa med mina små älsklingar ;) S the bunny and S da guineapig. Det ni. Djur förstår en ibland bättre och är mindre komplicerade än människor. Skönt att ha någon som alltid älskar en villkorslöst ;P

M&P åker till sthlm imorgon, och det innebär att M&M kommer och bor med oss under helgen. Trevligt trevligt :) Känns som att det var längesedan man fick träffa M&M paw rikktitt. Det ska iaf bli mysigt. Några polare of mine ska åka till Ö-vik i helgen också, men jag vet inte om jag kommer att följa med. Har dels plugg, plus att jag är grymt förkyld, och att det blir svårt att fixa ett sätt att ta sig dit. Men vi får väl se. J har ju fest med "Herr-tema" på lördag kväll, så helgen lär inte tillbringas endast hemma oavsett hur det blir. Men nu ska jag gå och fika lite och sedan gå och lägga mig, Pöss på er!


Lägger upp några bilder på min favoritplats på jorden som jag längtar tillbaka något fruktansvärt till. Bilderna kanske kan ge en liten uppfattning om hur underbart det var där :)





>O<

 


Kommentarer
Postat av: H

Vill. Ha. R8. Vill. Ha. Aaaaahhh!

2008-12-05 @ 16:07:54
URL: http://theohshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0