Someday

Alltså hjälp vad mycket blogginlägg jag gör! Har lugnat ner mig nu i alla fall. Har inte hittat ipoden men har lugnat ner mig. Tänkte att jag skulle bjuda på en bild på det första plagget i Oh Design. Såhär ligger det till: jag och O skulle båda göra kjolar på syslöjden. Okej, det var nog fler än vi eftersom uppgiften var att återanvända jeans men i alla fall så bestämde vi att våra skulle vara av ett eget märke. Oh Design. Så på lappen bakpå min kjol står det OH tryckt i läder. Najs va? Jag tror att O gav upp lite i slutet idag men det blir nya tag nästa termin. Så kanske får ni se vad hon sydde också! Det är bara att klicka på bilden för att förstora. Modellen är faktiskt ingen mindre än jag själv!



Pöss på er!
{H}

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken fin! Vad duktig du är :D

2008-12-18 @ 22:44:23
Postat av: H

Tacktack :)

2008-12-18 @ 23:04:29
URL: http://theohshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0