Someday

Helluu!

Jag drömde inte om ni-vet-vem inatt!!! Så glad över det. Hur mysig den förra drömmen än var så slipper jag det helst. Jag menar, jag vill inte gilla killen. Varför ska jag då tvingas till att drömma om honom?
Idag har jag i alla fall vart och firat morfars 60-årsdag. Grattis morfar! Vi åt en jättegod tårta från caf'é charm och lite kakor och godis. Sen tittade vi på bröllopsfilmen från K:s och C:s bröllop - askul! Den var verkligen välgjord och rolig med ljudeffekter och allt möjligt.
Imorrn blir det till att åka och shoppa i alla fall. Måste köpa en present till J som snart fyller 16. Ingen aning om vad jag ska ge henne men vi får väl se hur det blir. Robin B kommer till vårat lilla köpcentrum imorrn dessutom så om ni vet vart han ska vara kan ni nog lista ut vilken stad vi bor i. Hihihi. Ja det var väl allt.

Pusshej!
{H}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0