Shut your eyes

Alltså fan vad lyckat det blev igår! Vi är ett levande bevis på att man kan ha kul utan sprit! Vi började kvällen så smått med lite fika och en skräckis (9 skrikande tjejer, aj mina öron!) Sedan gick vi vidare till en lite "lättare" film. Dirty Dancing 2 och fan vad jag älskar Diego Luna! Det gör vi nog alla men jaja. Han är förjävla fin. Gud vad jag känner att jag svär nu men aja. Efter filmerna kom musiken fram. J.A hade bränt ut en liten partyskiva som vi började med, sedan blev det Sean Paul, Ricky Martin, Shakira.... J.Lo. Ja behöver jag verkligen säga mer? Typ alla drog när det började bli som bäst, synd om dem. Jag, J.A, E, och M.HO var kvar då. Vi kan verkligen roa oss vi! Vi dansade som galningar till J.Lo (not kidding) och hade askul. Ja det var väl kvällen i stora drag. När jag gick hem mitt i natten såg jag nån som var ute och petade ner äpplen från sitt äppelträd med en kratta. Jag är helt allvarlig. Stört var vad det var... Vem slår ner äpplen från ett träd mitt i natten liksom? Jaja, ska lägga upp lite pics nu.
1.                                           2.







3.                               4.                               5.




1. Jag, J.A.
2. M. BJ/ Pete Doherty.
3. Jag, J.A
4. Jag m. chips.
5. J.A, Jag och J.D. (Studerar stereon. Vad ska vi lyssna på?)

{H}





                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0