Saturday night's alright

Tjosan!

Ja idag har jag och mamma vart och handlat lite grann. Tanken var att vi skulle handla några julklappar men det blev inget sånt. Istället var vi på Panduro och köpte paketpapper, snören och lite sånt. Det behövs ju i tider som dessa när julen närmar sig med stormsteg! Ja, högtiden som vi alla älskar är snart här. Imorrn är det tredje advent, kan ni fatta det? Tiden går alldeles för fort. Eller kanske inte. Ibland känns det så. Sista skolveckan framför oss, yay! Ingen skola på två veckor! Nån annan än jag som är överlycklig över detta faktum? Skulle gissa att alla som går nian håller med mig. Hemsk hemsk termin har det varit. Prov hit och prov dit. Men snart är det nytt år och nya tag! Jag ska fan komma in på rätt linje!
Haha, jag och mammsen tänkte göra en efterrätt till oss två eftersom pappa är i huvudstaden och Brother J inte är hemma. Men så fick jag veta att Brother J och T faktiskt kommer att vara här hemma ikväll. Surprise surprise! Då kanske de också får smaka av den fantastiska efterrätten som kommer bestå av vaniljglass med krossad choklad och punsch. Väääääldigt gott kan jag tala om för er som aldrig har ätit det. Testa nån gång!

Au revoir!
{H}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0