Rusty halo

Okeeeeej! Hej på er! Läget? Bara bra hoppas jag.  Imorrn är det nyårsafton och den ska spenderas med flickorna och några till hos J.A. Tjohooo!!!

Idag har jag vart på stan med O ett litet tag. Köpte en skitsnygg cerisrosa tunika/klänning. Ingen aning om vad jag ska kalla det... hehe. Jaja, jag kommer att ha den på mig imorrn med nylonstrumpisar och vagabond-skorna. Jaa, smycken ska jag väl också ha? Jaaa!!! Svart halsband och svarta örhängen! Perfa! Det kommer se skitsnyggt ut. Så om jag får tag på min lilla pojke (som inte är min än) och får ut honom till ön kommer han att svimma stackarn. Okej, alla pöjks som kommer imorrn kommer svimma för vi kommer alla vara så sjuuuukt snygga. Moahahahaha!

Herregud jag verkar ju helt schizo i det här inlägget. Hmm. Ska nog sluta nu...

Pöss!
{H}

Kommentarer
Postat av: emma

vem är din pojke då ;)

2009-01-03 @ 15:39:25
URL: http://eklemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0