No bravery

JA jag lyssnar på James Blunt. Har vi kommit över det nu? Bra. Hehe. Jaja, idag har varit både bra och dålig. Bra eftersom vi började kolla på Mamma Mia på engelskan, lyssnade på pojkbandshits på franskan (jag skojar inte) och bra för att jag nu vet vad min lilla crush tycker om mig. Dålig för att svenskan var trist och SO:n med. Uscha. Dålig också för att min lilla crush inte känner nåt speciellt för mig alls.... Men jag klarar mig antar jag. Jag är inte så jävla känslig och jag tror att det där är nån sorts hatkärlek för i ena stunden tycker jag att han är så söt och i nästa irriterar han mig halvt till döds. Det borde betyda att jag är död vid det här laget... Hmmm. Men det är jag inte så... lucky me!
Fick dessutom "krama" tre av klassens snyggaste killar idag. Inte fy skam det. Jag vet att ni alla är avundsjuka men ta det lugnt, det är inget på gång med dem. Dessutom har jag ju bara ögon för en.... som inte har ögon för mig men jag får väl öppna upp hans ögon då! Han ska fan inte komma undan! Jävligt dramatisk jag är och nu ska jag sluta babbla om mitt (obefintliga) kärleksliv. Jag ska sluta babbla överhuvudtaget. Bye guys!

{H}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0