Näst sista dagen på året

Ja, håhåjaja vad tiden har gått fort. Iaf höstterminen känns det som. Har hänt så mycket, och mitt liv är inte alls likadant nu som när vi började nian. Endast förbättringar som tur är ;P

Eftersom att jag nu inte har bloggat på ett tag så tänkte jag lite kort summera dagarna. Söndagen tillbringades med tjejerna hemma hos H, väldigt roligt, haha. Vi bytte julklappar (Tnx H, jag diggar min T-shirt!), kollade på Björn Gustavsson DVD:n m.m och hade snöbollskrig. Moahaha, Ni kan säga vad ni vill, men jag vann ;)  Askul hade vi iaf, och god blev pizzan vi bakade också ;)
  Måndag var jag på stan med M.B och fikade och shoppade. Skönt att träffa henne själv för en gångs skull och prata av sig lite, alltid roligt.
  Efter att ha tagit farväl av henne, så mötte jag upp D. Vi skulle egentligen gå på bio, men det slutade med att vi hamnade på Down Town och spelade biljard^^ Eftersom att jag inte är någon snooker-mästare precis, så vann Loverboy samtliga ggr, även om han själv skyllde det på tur...Hah, yeah right säger jag bara! Menmen, jag ska ha revansch...

MEN! Imorgon gott folk, är det ju nyår också! Wohoo, party!! :D Trevligt värre, hoppas att alla kan komma bara. Vet inte riktigt vad vi kommer att ha för oss, det enda jag vet är att vi kommer att göra 2008 sista dag minnesvärd ;P
Ja, vi lär väll synas antar jag, eftersom att det typ bara är det folket som jag kallar mina vänner som (förhoppningsvis) läser denna blogg^^ 

Pösosos popå eror alollola,

>O<


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Tack så mycket,säger detsamma :D

Hoppas du får en bra dag och kväll!

Kram

2008-12-31 @ 09:47:22
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: H

Yeah right! JAG vann ju snöbollskriget! lipar

Hahahaha

2008-12-31 @ 17:52:18
URL: http://theohshow.blogg.se/
Postat av: H

Neeej det blir fet text! Skiiiiit oxåå. "lipar" då? Funkar det. Hoppas det... Att jag orkar xD

2008-12-31 @ 17:53:14
URL: http://theohshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0