Im not a mardy bum

Så sjunger Alexander Turner i låten med Arctic Monkeys jag lyssnar på just nu, i fall någon undrar. Idag har jag varit på Birsta och shoppat lite med H och J.A, och framför allt; SETT ROBIN B LIVE!!! Do I even have to say that it made my day? ;) Vi var dock tvungna att knuffas med några gamla tanter och småbarn som absoluuut skulle stå längst fram och blockera sikten, fast än hälften av dem inte ens visste vem Robin var....GRRR. Fick några halv-suddiga bilder av snyggingen (som är ännu snyggare i verkligheten) som sjunger som en gud - nästan iaf - som jag lägger upp senare.

I birsta inhandlades inte så mycket; en lång T-shirt och en Bh, plus pressys till J.D som fyller år snart. Jag tror att jag nästan (bara nästan) slagit rekord, eftersom att jag har handlat för ca 1000 spänn på två dagar. Det är mycket på så kort tid för att vara jag^^ Hehe, men nu är det ju rea också, så man får mycket för pengarna :) 
  På onsdag är det ju nyår också, och idag fick jag en klänning av mams som faktiskt var skitsnygg, men som behöver sys upp något. Najs, gratis är bäst ;) Den är helsvart (:O surprise...) med volanger nertill, och V-ringad. Låter som vilken annan jäkla klänning som helst, men den är så fin, så fin...djup ringning i ryggen också, me like ;P Ska nog ha den på onsdag.
   Ikväll ägde jag ut min familj på buzz också, vilket bara gjorde denna kväll bättre :P Plus att min stad blev kvar i körslaget, så det var ju roligt. Men nu ska jag fortsätta med vad jag nu höll på med, Pöss på er alla!

>O<


THE OH SHOW PRESENTERAR: ARCTIC MONKEYS - MARDY BUM




Kommentarer
Postat av: emma

han är snyggare i verkligheten ;)

2008-12-28 @ 00:13:59
URL: http://eklemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0