I want you for christmas

Hejhopp!

Ja, juldagen. Har vart och köpt en ny iPod. Nu har jag 8 gb!!!!! Så nu har jag lagt in asmycket musik och den är långt ifrån full. Jag fick (till skillnad från O verkar det som) inte så jättemycket julklappar men jag är ändå väldigt nöj eftersom en av mina julklappar var DYR. Jag fick en stero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Visst, den börjar blinka lite då och då för jag har inte kommit på hur man får det att sluta men det ska vi nog ta hand om. Hihi. Vad fick jag mer? Hmm... lite skivor (p!atd, Katie Melua, The Script), 500 kr som användes till iPoden, presentkort, locktång (alltså måste jag spara ut håret igen) lite grejer från Body Shop av Brother J som fick en t-shirt med Iggy Pop av mig. Den var skitsnygg kan jag tala om. Sen fick jag ju de tre första böckerna i Twilight-serien. På svenska vilket  var lite synd så vi ska kolla om det kan bytas eftersom jag har första på svenska och tredje på engelska. Det är bara New Moon jag inte har och Om Jag Kunde Drömma vill jag ha på engelska. Men det ska nog kunna fixas.
Har jag berättat om hur jag ska strunta fullständigt i min lilla crush? Jag kommer inte ihåg om jag har sagt det men det funkar i alla fall inte. Inatt drömde jag om honom för första gången. Och jag lovar att det är för att jag bestämt mig för att han inte är värd mig! Så vi får väl se hur det går för mig. Livet är inte lätt fast just nu orkar jag faktiskt inte bry mig. Det är jullov!! Och min stereo funkar perfekt och jag älskar den! Bästa julklappen i år!!!!!!!!!

Pöss o kram!
{H}

Kommentarer
Postat av: J

fuck dina päron som köpte the scripts skiva till dej!! :@ jag hade ju köpt den xD men då behåller jag den själv och så får du ngt annat ;) hihihihih evil......

2008-12-25 @ 23:24:34
URL: http://joysefin.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0