Hysteria

Hello my little darlings!

Vet ni vad jag har kommit på? Frågorna som jag ska svara på i samhällsekonomi är SKITSVÅRA! Visserligen är de till för att jag ska kunna få VG men vafan det här är ju MVG-frågor! Omöjliga för lilla mig att svara på. Det kommer bara bli G i samhällskunskap... Synd men så är det. Om ingen vänlig själ hjälper mig förstås, men vem fan skulle det vara? Va?
Gud vad jag är trött just nu. Har vart hemma i ungefär en timme.... Vi hade ett hål på typ 2 timmar idag efter slöjden. Så det var ett antal skolkningar eftersom slöjd är första lektionen och vi hade hål andra. Men jaja, jag gick i alla fall. Jag är nästan klar med min kjol nu och den är så sjukt fin! Jag är verkligen nöjd med den :D

{H}


Kommentarer
Postat av: O

och vem fick mvg på det där provet...? ;P hihi, säg till om du behöver hjälp ;)

2008-12-04 @ 18:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0