Feeling good

We sure do feel good ;) Jag i alla fall. Dagen har gått i glädjens tecken känns det som, för oss allihopa mer eller mindre. Leende på läpparna allihopa, det ni! Det är inte ofta det händer på en måndag.
Väldigt skön start på veckan iaf. Först film på eng, musik och spel på spanskan och juldans sista timmen. Det känns lite som lugnet före stormen, lärarna var nästan lite för snälla ;P Ingen läxa denna vecka i spanska heller :D Men det är väl för att det börjar närma sig jul på riktigt nu, och vi har redan förhör eller prov varje dag den här veckan, fr.o.m imorgon...Uscha. Well, well, always look at the bright side of life right? ;)

Liksom H har jag fått nyheter som möjligtvis kan påverka my lövlajf XD Fick något bättre än henne dock, måste jag säga...;) Men H är så fin ska ni veta, så om ni inte satsar nu så kommer hon att vara upptagen snart, för det dumhuvve hon har halvt fallit för kommer snart att inse det han också :P

Så med det sagt ska jag fortsätta plugga. Har blivit framgångsrikt förhörd på måldokumentet och det kändes bra, så nu får vi hoppas att betyget i biologi är i samma anda!

Pöss på er,

>O<



M.B och jag i skogen, mysigt ;)

Kommentarer
Postat av: H

Thanks honey!

2008-12-08 @ 22:01:24
URL: http://theohshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0