Faaaaaaan!!!

Så skrek jag x antal ggr igår kväll när Robin åkte ut. Hur i h-vete kunde det hända? Okej han var rätt platt igår, men juryn erkände ju till och med att dom hade valt fel låt till honom! Arrrrrrrrrghhhhhh! Men han är så underbart bra så han kommer att bli något stort, även om han inte vann idol. We love ya dude, don´t disappear!

Inatt drömde jag iaf några väldigt skumma drömmar haha^^ Ska inte gå in på några detaljer, men jag kan säga att det inkluderar en (oväntad) snygging och mig själv på en äng ;P Väldigt trevligt, även om det som sagt, var något weird ;)
Min käre morfar fyller ju år idag också, så jag passar på att skicka iväg ett till grattis till honom här! Han passar väldigt bra i mössan han fick, I might add ;)

Eftersom att några av mina kära vänner är i Ö-vik för tillfället, och resten bor på Den Andra Sidan, så lär jag inte träffa någon av dem förrän ikväll at J.A:s Herrparty. Köpte en present till na igår, så I hope she´ll like it :P Angående klädsel, så är ju såklart dresscoden för ikväll herrinspirerat. Jag har en ungefärlig idé om vad jag ska ha på mig, lägger upp en bild senare så får ni säga vad ni tycker :)

See ya tonight girls!


>O< 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0