Do you know what I'm seeing?

Japp, här sitter jag vid mitt nya laptop-bord. Det är rött och i plåt och.. äh jag lägger in en bild på det. Idag har jag vart med O och J.A och sett Robin B!!! Han är verkligen skitsnygg.... Vi hade inte världens bästa platser men det fick duga och O fick några kort som jag hade tänkt be henne skicka så jag kunde lägga upp dem men hon verkar lite okontaktbar. Får väl försöka lite senare. Har köpt en kofta på Vila, en ny mascara, rouge och presentisar till J.D. Hoppas hon blir nöjd! Jag är i stort sett pank just nu. Min kära mamma ska ge mig en hundring för koftan som kostade 200 på rea. Jippi!! Så helt pank kommer jag inte vara.
Imorrn ska jag och några av tjejerna vara hos mig. Vi tänkte väl chilla och ha lite kul. Och byta julklappar med varann! J.A har köpt min så jag är rätt nyfiken... *tittar funderande snett uppåt vänster*.
Just nu sitter jag och lyssnar på p!atd. Älskar verkligen deras nya skiva. Den är så annorlunda från den förra men på ett bra sätt. Den är mycket bättre!



{H}

Kommentarer
Postat av: SNÖÖÖBOLLSKRIG IMORRN

I know, den är riktigt bra :D p!atd forevaaa <333

2008-12-27 @ 23:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0