Crash

Hejhopp!

Ja så var man sjuk då... Hade en helkonstig dröm inatt om att jag var sjuk och hade feber och att om man hade ont runt knäskålarna så hade man feber. Som sagt, helkonstig. Så vaknade jag på morgonen med världens huvudvärk, ont i öronen och resten av kroppen. Det är konstigt men så fort jag bli förkyld får jag typ ont i huden. Om jag liksom rör vid huden är det ömt. Totally weird. Gud vad fjortis-aktig jag lät där. Hmm. Jag var i alla fall på skolan eftersom vi hade biologiprov. Usch. Men jag vet att jag fick G tack och lov, men jag måste svara på en till fråga imorrn (om jag går till skolan) eller på torsdag. Jag gick hem vid lunchtid om ni är intresserade. Ni kanske såg mig på bussen? Tvivlar starkt på den eftersom jag var den enda förutom två killar och två tanter som satt på bussen till den vackraste delen av ön. Den södra delen alltså. Så nu vet ni att jag bor på en ö! Och jag älskar den! Men ska jag verkligen babbla mer nu? Mina blogginlägg har verkligen en förmåga att bli längre än jag först tänkt...

Pöss på er!
{H}

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Den heter Carl-Alfreds Filmhörna, finns länkad på min blogg ;)

Krya på dig!

Kram

2008-12-09 @ 18:28:42
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0