Buhuuu

Haha ;P Men jag är faktiskt lite småledsen för att jag inte ska med till Ö-vik. Massa människor jag vill träffa ska dit eller är där, speciellt S som jag inte träffat sedan i somras (!!). Suck. Men det bästa för mig är verkligen att stanna hemma. Av flera anledningar: Jag är väääldigt förkyld. Och eftersom att de ska sova över där uppe så känns det inte som världens bästa idé att dels smitta ner alla, dels att inte kunna gå upp mitt i natten och göra en kopp te när halsen känns som sandpapper. Plus att anstränga sig och ev. snora ner poolen...roligt.
Sedan så har jag en massa plugg att göra också. Det skulle jag iofs kunna göra på sön, men det skulle ärligt talat inte vara tillräckligt med tid, eftersom att proven är på tis och ons, och jag har typ inte tränat något alls nästan. Det skulle också vara problem att ta sig upp och ner till Ö-vik för att alla bilar var fulla. Eller okej, det var faktiskt en rätt dålig ursäkt eftersom att M lovade att hon skulle ha åkt buss med mig om jag följt med...menmen. F-n, jag vill VERKLIGEN följa med! Men som sagt så känns det som the right thing to do att vara hemma, nu när M&M är här också. Men det hade varit väldigt roligt. Men! En sak som faktiskt är bra med att vara hemma är att jag inte missar idol!  Och nu är det fan allt eller inget!! Det absolut bästa var om Robin skulle komma tvåa, eftersom att han då skulle ha längre tid på sig att göra en skiva, och därmed ha större chans att den skulle bli så bra som jag vet att han skulle kunna göra den ;)
Kevin kommer att vinna hela skiten, det tror jag stenhårt på, och även många andra. Men även om alla tre deltagare som är kvar är väldigt duktiga, så vill jag verkligen att Robin och Kevin går vidare, så snälla, RÖSTA! You know I will ....;P



>O<  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0