A song for the outcast

Som min lilla rubrik kanske hintar om så sitter jag och lyssnar på Backyard Babies. Jag har precis missat bussen. Tänkte åka till stan men nu blev jag tvungen att vänta 40 minuter till eftersom jag inte riktigt hann fixa till mitt hår OCH sminka mig på en halvtimma. Jag brukar hinna men glömde liksom att jag har ny frisyr som kräver lite mer styling. Jag är numera kortklippt, asymmetriskt och med en lugg. Det blev faktiskt rätt bra om jag får säga det själv. Kan också informera er nyfikna om att min outfit idag består av en vit t-shirt, cheap monday med hög midja, ett lila gammalt skärp och silverhalsband och örhängen. Sååå intressant, eller hur?
Nämen tänkte skriva ett inlägg nu när jag ändå har tid. Eftersom O nu har så bra betyg vill man nästan inte säga vad man själv fick fast jag är faktiskt jäkligt nöjd. Jag har 215 poäng nu och vissa betyg vet jag att jag kan höja nästa termin, som kemin. Dessutom saknas musikbetyget eftersom vi inte har haft det i åttan och halva klassen (den halva jag är med i, inte O) har faktiskt inte haft musik än. Vi har haft hemkunskap. Där jag har MVG!! Så jävla nöjd över det eftersom jag gjorde världens miss på ett hemprov men det ska vi inte ta upp här.
Hmm mycket prat det blev om skola nu. Det är ju faktiskt lov! Min iPod är fortfarande borta så det blir till att köpa en ny... Synd men jag får i alla fall mer minne. Jag har också bestämt mig för att liksom skita i killen jag gillar. Han är fan inte värd mig! Moahaha! Jaja, lite ego man får vara då. Hjälp nu låter jag helt schizo. I will shut up now.

Have a nice day!
{H}

Kommentarer
Postat av: O

H, I am proud of ya! Du har helt rätt, he is so not worth you, vilket du bevisade idag på stan! ;) The right guy will come along and sweep you off your feet, när du minst anar det :O ;D

2008-12-22 @ 23:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0